Звездите не печелят милиони само от актьорската професия, а са превърнали хобитата си в успешен бизнес. Новите технологии са любима сфера за инвестиции.
Те превърнаха Боно в най-богатия музикант. През 2009 г. фронтменът на U2 купува 1,5% от акциите на Facebook и при продажбата на социалната мрежа печели 1,5 млрд. долара.
Интернет е сред увлеченията и на носителя на “Оскар” Леонардо Ди Каприо. Той е съосновател на Mobli – социална мрежа за безплатна размяна на снимки и видео. Актьорът и певец Джъстин Тимбърлейк, изиграл шефа на “Напстър” във филма “Социална мрежа”, от 2011 г. е съсобственик на такава – Myspace. Купи дялове от компанията, която медийният магнат Рупърт Мърдок продаде за 35 млн. долара. Освен това фирмата му Miso Media прави музикални и образователни приложения и всяка година дава милиони за изучаване на музика в училищата.