Как да се отървем от досадното хъркане?

Как да се отървем от досадното хъркане?

Без съмнение хъркането е навик на доста мъже. Досаден навик, от който трудно могат да се отърват.

Хъркащият причинява много неудобства на човека, който спи до него. Освен това хъркането пречи на здравия сън и се пречи на правилното снабдяване на мозъка с кислород. В допълнение, хъркащият човек изобщо не релаксира качествено и се чувства неотпочинал през целия ден.

Хъркането ще изчезне завинаги! Просто трябва да вземете четка за зъби и вечер...

Главна причина за хъркането обикновено е надуването на езика, което от своя страна означава проблеми с черния дроб.

Само чрез възобновяеане на стабилната и добрата функция на този орган можете да се отървете от хъркането завинаги.

Има обаче едно временно алтернативно и рационално спасение. И то е чрез масажиране на основата на езика, можете да забравите за досадния проблем за известно време.

За да направите това, просто следвайте тези прости указания.

Отворете устата си.

Леко изплезете езика си.

Как да се отървем от досадното хъркане?

Направете това, което лекарят прави, когато преглежда гърлото ви с дървена пръчка:

само с показалеца си натиснете езика си към челюстта (можете да използвате стерилни ръкавици), за да получите достъп до основата на езика.

С кръгови масажиращи движения го избутайте към брадичката.

При подуване на основата на езика, когато го поправите, ще бъде малко болезнено. Регулирайте силата на натиска на удобно ниво. Просто трябва да продължите масажа, докато болката мине.

След това увеличете натиска, докато отново усетите лека болка. Повторете, докато не изчезнат неприятните усещания.

Воала!

Как да се отървем от досадното хъркане?

https://gossips.bg/wp-admin/options-general.php?page=ad-inserter.php#tab-4

Сега можете спокойно да си легнете и да не дразнят близките си с хъркането. Друг важен момент – при такъв масаж на езика е, че може да възникне рефлекс на повръщане. Прочетете по-долу как да го избегнете!

Вземете четка за зъби и я задвижете по езика от върха до основата. По този начин ще определите мястото, където сте засегнати от рефлекса за повръщане.

С четка за зъби, масажирайте мястото, което се намира в определена точка. Но не се опитвайте да отидете по-навътре. Масажът може да се направи по време на вечерното миене на зъби или специално, в удобно за вас време. Продължете го за десет секунди. Това е много неприятна, но необходима процедура, която ще ви помогне да намалите чувствителността.

Вие ще забележите, че след няколко дни от процедурата, този рефлекс няма да се проявява толкова активно. Продължете с упражнението, ако е възможно и увеличете времето на масажа и района за масажиране.

Имайте предвид, че постигането на желания резултат няма да се случи бързо. Дори напротив! Може да отнеме около месец, дори повече, за да се постигне намаляване на рефлекса за повръщане. Не спирайте опитите след първия ден! Бъдете упорити!

В случай, че след като сте спрели упражненията за подтискане на рефлекса, той се върне, повторете курса на масажиране.