Колко наистина печелят семейство Кардашиян от спонсорирани публикации

Ако често следиш семейство Кардашиян в социалните медии, шансовете са, че а) си виждала дупето на Кайли Дженър повече пъти, отколкото собственото си, б) знаеш колко са богати и в) свикнала си с хаштаговете #spon и #ad, които обозначат спонсорирано съдържание.

Но не знаеш колко точно получава всяка от тях за една-единствена спонсорирана публикация в Инстаграм. Според репортаж на US Weekly, става въпрос за суми над 200 000 долара. (През това време ние се надяваме да получим повече от 10 харесвания на наша снимка, но това е друг въпрос.)

Майкъл Хелър, изпълнителният директор на агенцията, която урежда повече от рекламните договори на клана Кардашиян споделя, че спонсорираните публикации съставляват около 25% от приходите на риалити звездите.

Според неговите думи, Ким Кардашиян получава до 500 000 долара за кампания, разпространена сред нейните 92 000 последователи в Инстаграм. Клои и Кортни (съответно по 64 300 и 54 500 последователи) взимат около 250 000 долара.

В миналото, сестрите са промотирали продукти като хапчета за растеж на косата, детоксикиращи чайове и какво ли още не.

Хелър твърди, че те рекламират единствено продукти, в чието качество наистина вярват.

„Те се отъждествяват с неща, които отговарят на техния лайфстайл. Отказват на много компании“, категоричен е той.

Източник: cosmopolitan.bg