Възстановете организма си след тренировка с тези тонизиращи напитки

Не бива да си търсим оправдание да пропускаме тренировки. Да, понякога наистина не ни се ходи на спорт, но знаем колко е полезен той за тонуса ни и цялостното ни благосъстояние. И да изглеждаме, и да се чувстваме по-добре.

Летните горещини обаче често са причина, която увеличава желанието ни да си спестим подобни активности. Смеем да кажем, че понякога е напълно оправдано. Ако тренирате в зала, не е рядкост да ни прилошее на излизане заради големите температурни амплитуди. А в случай, че сте почитателки на спорт на открито, например тичане, знаете, че дори и вечер през лятото е почти непоносимо горещо и има голяма вероятност да ви причернее или да загубите кондиция.

За щастие има страхотен начин, с който да се справим с тези симптоми. Знаете ли, че е възможно те да се дължат не просто на дехидратация, която е много вероятна през лятото, а на липса на есенциални соли и минерали? Електролитните напитки са решение за това. Предлагаме ви три варианта, които са истинско спасение.

#1 Кокосова вода

coconut-water

Кокосовата вода, за разлика от кокосовото мляко, не е високомаслена напитка и е чистата течност от вътрешността на кокосовия орех. Тя не е гъста и е богата на бързи въглехидрати и електролити, които ни възвръщат загубените с потенето минерали и витамини. Тя е по-нискокалорична и по-богата на натрий и калий от купените електронитни напитки. Не е преминала през никаква изкуствена обработка, няма изкуствени добавки, подсладители и оцветители и има свеж кокосов вкус, който ни дава както енергия и полезни вещества, така и свежест. Освен това тя предпазва от мускулни крампи и помага при дехидратация на организма.

#3 Бира

https://gossips.bg/wp-admin/options-general.php?page=ad-inserter.php#tab-4

beer-intro

Странно, но факт – бирата е електролитна напитка. Нови проучвания доказват, че в нормални количества бирата не просто не е вредна, а и служи като превенция срещу болестта Паркинсон. Бирата е особено благоприятна напитка след интензивно кардио или тичане. Тя е богата на въглехидрати и възвръща на тялото загубените от тренировката соли. Причината за това е много проста – тъй като по време на тренировка тялото гори именно въглехидратите в мускулите (гликоген), то има нужда да си ги възстанови. Съвършено устроени сме, какво да се прави. Не е случайно, че често в края на състезания по тичане на дълги дистанции и маратони има бира. Добра новина за любителите на бира. Ето ви и един чудесен стимул да тичате повече!