Да стегнем корема за 10 минути!

Една от мечтите на всяка дама, грижеща се за външния си вид, е стегнатият корем и много от нас работят усилено по въпроса.

Прекарват повече време във фитнеса и тренират часове наред, за да изваят тялото, което винаги са искали, но истината е, че не всички имат това време.

Ако сте от онези заети дами, които разполагат с не повече от 10-15 минути за тренировка, то този материал е специално за вас.

При наличието на толкова малко свободно време изборът на упражнения е сложен, защото трябва да натоварваме различни мускулни групи. Днес ще ви дадем няколко отлични идеи за тренировка, които имат магично действие върху корема само за 10 минути на ден. Комбинирането им е по ваш избор. И след като вече сте се сдобили с подходяща екипировка, можем да започваме.

Тласъци

Застанете изправени с гири в ръце и краката да бъдат на широчината на раменете. Започнете да правите клекове, като в същото време вдигате едната гира нагоре. Повторете същото и с вдигане на другата ръка. Добре е да правите по 10 повторения.

„Ренегатско гребане“

Вземете две гири и застанете в позиция планк с изпънати ръце. Уверете се, че краката ви са на достатъчно разстояние един от друг, за да поддържате добър баланс.

Повдигайте гирите една след друга, свивайки ръцете в лактите. Застанете в поза планк и започнете да отскачате, като при приземяването събирате и раздалечавате краката. Ръцете ви трябва да бъдат изпънати. Препоръчваме ви да правите това упражнение върху постелка.

„Планинско изкачване“

За това упражнение ще ви бъде необходим ластик за тренировки. Сложете ластика на ходилата си и застанете в поза планк. Започнете да свивате крака си, като коляното сочи към гърдите.

Клекове с тежести

https://gossips.bg/wp-admin/options-general.php?page=ad-inserter.php#tab-4

Вземете една гира с две ръце като я хващате от двата края. Вдигнете я на нивото на гърдите и започнете да правите клекове като стъпвате с единия крак назад и допирате коляното до земята. В същото време извъртайте горната част на тялото наляво и надясно.

След това се връщайте обратно в изходна позиция. За повече удобство е добре да си вземете постелка, върху която да правите упражненията. Също така при вдигане на гири е добре да имате накитник, който да предпази ръцете ви.

Източник: woman.bg